Palautusehdot ja käytännöt

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Sitä voi kokeilla, ei käyttää. Palautuksesta tulee ilmoittaa Adoralle ennakkoon kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen sales@adora.fi Palautus on tehtävä 10 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.

Matto tai matot voidaan tulla hakemaan kotoanne tai antamastanne osoitteesta. Palautettavat matot tulee olla käärittynä muoveihin. Palautusmaksu on 30 €, minkä vähennämme palautettavasta summasta.

Palautuksen voi tehdä myös varastoomme Jedex Oy, Köysikuja 1, 01640 Vantaa klo 8-16.

 

Kun haluat palauttaa maton, niin liitä mukaan seuraavat tiedot :

Nimesi

Tilausnumero

Palautuksen syy

 

Poikkeus palautusoikeuteen

Mittatilaustyönä tehdyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

 

Reklamaatiot

Kuljetuksesta aiheutuneista vaurioista on välittömästi tehtävä ilmoitus kuljetusyhtiölle tai tavaran luovuttaneelle asiamiehelle. Lisäksi ilmoitus pitää tehdä myös myyjälle osoitteeseen sales@adora.fi

 

Mikäli tuote on väärä tai viallinen, asiakkaan tulee tehdä reklamaatioilmoitus välittömästi asiakaspalveluumme sales@adora.fi

Väärän tai viallisen tuotteen vaihtaminen on luonnollisesti maksutonta.

 

Emme vastaa vaurioista, jotka johtuvat tuotteen väärinkäytöstä, asiakkaan huolimattomuudesta tai normaalista kulumisesta.

 

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksen ennen kuin tuote on lähtenyt varastosta. Sen voi tehdä osoitteeseen sales@adora.fi

Peruutusilmoituksessa tulee olla tilausnumero ja asiakkaan yhteystiedot. Tilauksen peruminen ajoissa on maksutonta.

 

Maksutavat / Maksuehdot

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

 

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

Joustolasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.